Blow Off Valve and Kit for Audi and VW 1.8 and 2.0 TSI

Artikelnummer:
FMDVMK7A
Vanaf € 283,87
Incl. 21% BTW
  • Gratis verzending vanaf 100 euro in NL / BE / DE

  • Professioneel advies

  • Fysieke 1000 m2 showroom

Forge Motorsport kent een rijke geschiedenis binnen de auto-industrie. Dit Britse merk produceerd intercoolers, brandstoftanks, dump valves en inductiekits. Alle Forge-producten worden in hun eigen fabriek geproduceerd.

Productinformatie

Directe OEM-vervanging

Gemaakt van de hoogste kwaliteit Vliegtuigkwaliteit T6061 billet aluminium constructie

Volledig compatibel met OEM-elektronica

Volledig onderhouden zuiger

Geschikt voor 600 pk (met verbeterde veerkit)

Gebruik van toonaangevende veren voor een nauwkeurigere werking en consistentie

Alle interne en externe componenten zijn gemaakt in het VK

Zuigers gebruiken door hitte gestabiliseerde Viton O-ringen

Gesmeerd met Mobil1-vet op hoge temperatuur

Volledig bruikbaar en binnen enkele minuten herbouwbaar

In tegenstelling tot andere kleppen op de markt, produceren de onze geen controlelampjes (EML)

Verbeterde dynamische gasrespons

Consistente turbo-boost en verminderde turbolaag

Gedekt door de levenslange garantie van Forge*


Forge Motorsport waren de OG's van dit originele baanbrekende ontwerp, en we leiden nog steeds de markt met klantenservice en nazorg met deze innovatieve afblaasklep - Vaak gekopieerd nooit verbeterd


Dit is onze zuigerversie van onze zeer populaire magneetaangedreven klep voor de 2013-on VAG 1.8 TSI / TFSI-motor (US-codes CPKA en CPRA) en 2.0 TSI/TFSI-motor (Euro-code CNTA, CHHA, CHHB, CHHC, CZPA, CJXB en CJXC; US-codes CPLA en CPPA) inclusief Golf MK7 R. Deze klep is een volledige vervangende atmosferische afblaasklep (d.w.z. lawaaierig) die naadloos integreert met de OEM-elektronica en geen nadelige prestaties oplevert, en absoluut GEEN foutcodes of controlelampjes, wat niet kan worden gezegd van onze concurrentie!


U krijgt niet alleen het beroemde Forge-afblaasklepgeluid, maar deze klep verhoogt ook de gasrespons tijdens tandwielwisselingen door turbogren te verminderen. Het is ontworpen om de turbocompressor te helpen zijn rotatiesnelheid klaar te houden voor wanneer u accelereert, terwijl hij ook de spanning van de waaier weghaalt. Zonder deze spanning van uw turbo te verwijderen, kan dit voortijdige storing veroorzaken, vooral bij getunede motoren en gemodificeerde voertuigen.


Net als onze volledige vervangende recirculerende klepoptie, is deze klep volledig ontworpen om de storingsproblemen te verhelpen die worden ervaren met de OEM-solenoïde kleppen wanneer hun diafragma kan scheuren, wat resulteert in een boostlek. De latere revisie OEM-kleppen hebben een langere lift, maar uiteindelijk kunnen de plastic brittles en in extreme omstandigheden delen van het plastic afbreken. Onze klep maakt gebruik van een volledige constructie van een knuppellegering met een op een zuiger gebaseerd intern ontwerp dat zorgt voor een aanzienlijk verbeterde betrouwbaarheid over de OEM-kleppen, samen met een bliksemsnelle respons. Het is ook bewezen in auto's die meer dan 600 pk rijden!  Deze klep heeft een zeer korte totale geïnstalleerde hoogte, waardoor deze atmosferische klep in de krappe ruimte tussen de turbo en de inlaatslang van het luchtfilter kan worden gemonteerd, oudere grotere kleppen en sandwichplaten passen niet bij deze motor.

Technische specificaties

Technische specificaties
Merk Forge