Wij gebruiken cookies om je ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we je toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Blow Off Valve and Kit for Audi and VW 1.8 and 2.0 TSI
Productinformatie
Directe OEM-vervanging
Gemaakt van de hoogste kwaliteit Vliegtuigkwaliteit T6061 billet aluminium constructie
Volledig compatibel met OEM-elektronica
Volledig onderhouden zuiger
Geschikt voor 600 pk (met verbeterde veerkit)
Gebruik van toonaangevende veren voor een nauwkeurigere werking en consistentie
Alle interne en externe componenten zijn gemaakt in het VK
Zuigers gebruiken door hitte gestabiliseerde Viton O-ringen
Gesmeerd met Mobil1-vet op hoge temperatuur
Volledig bruikbaar en binnen enkele minuten herbouwbaar
In tegenstelling tot andere kleppen op de markt, produceren de onze geen controlelampjes (EML)
Verbeterde dynamische gasrespons
Consistente turbo-boost en verminderde turbolaag
Gedekt door de levenslange garantie van Forge*
Forge Motorsport waren de OG's van dit originele baanbrekende ontwerp, en we leiden nog steeds de markt met klantenservice en nazorg met deze innovatieve afblaasklep - Vaak gekopieerd nooit verbeterd
Dit is onze zuigerversie van onze zeer populaire magneetaangedreven klep voor de 2013-on VAG 1.8 TSI / TFSI-motor (US-codes CPKA en CPRA) en 2.0 TSI/TFSI-motor (Euro-code CNTA, CHHA, CHHB, CHHC, CZPA, CJXB en CJXC; US-codes CPLA en CPPA) inclusief Golf MK7 R. Deze klep is een volledige vervangende atmosferische afblaasklep (d.w.z. lawaaierig) die naadloos integreert met de OEM-elektronica en geen nadelige prestaties oplevert, en absoluut GEEN foutcodes of controlelampjes, wat niet kan worden gezegd van onze concurrentie!
U krijgt niet alleen het beroemde Forge-afblaasklepgeluid, maar deze klep verhoogt ook de gasrespons tijdens tandwielwisselingen door turbogren te verminderen. Het is ontworpen om de turbocompressor te helpen zijn rotatiesnelheid klaar te houden voor wanneer u accelereert, terwijl hij ook de spanning van de waaier weghaalt. Zonder deze spanning van uw turbo te verwijderen, kan dit voortijdige storing veroorzaken, vooral bij getunede motoren en gemodificeerde voertuigen.
Net als onze volledige vervangende recirculerende klepoptie, is deze klep volledig ontworpen om de storingsproblemen te verhelpen die worden ervaren met de OEM-solenoïde kleppen wanneer hun diafragma kan scheuren, wat resulteert in een boostlek. De latere revisie OEM-kleppen hebben een langere lift, maar uiteindelijk kunnen de plastic brittles en in extreme omstandigheden delen van het plastic afbreken. Onze klep maakt gebruik van een volledige constructie van een knuppellegering met een op een zuiger gebaseerd intern ontwerp dat zorgt voor een aanzienlijk verbeterde betrouwbaarheid over de OEM-kleppen, samen met een bliksemsnelle respons. Het is ook bewezen in auto's die meer dan 600 pk rijden! Deze klep heeft een zeer korte totale geïnstalleerde hoogte, waardoor deze atmosferische klep in de krappe ruimte tussen de turbo en de inlaatslang van het luchtfilter kan worden gemonteerd, oudere grotere kleppen en sandwichplaten passen niet bij deze motor.
Technische specificaties
Merk | Forge |
---|