Wij gebruiken cookies om je ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we je toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
High Flow Valve for Audi RS3 8V and TTRS 8S
Productinformatie
We raden aan om je ventiel om de 3 jaar of 20.000 mijl een onderhoudsbeurt te geven, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet
Deze kleppenset is een evolutie van de FMARSDV-dumpklep die we op de markt brengen voor het 8P-chassis RS3. Het is ontwikkeld voor diegenen die hun 8S-chassis Audi TTRS of 8V-chassis Audi RS3 van meer dan 450 pk hebben getuned of van plan zijn om te tunen. Audi heeft het passend gevonden om het ontwerp van de OEM-dumpklep van de vorige RS3 niet te veranderen, dus dezelfde problemen worden overgedragen naar het nieuwe 8V-chassis, namelijk werd waargenomen dat auto's van meer dan 450 pk willekeurig fouten kregen van de standaard solenoïde-dumpklep functioneert niet. Terwijl de standaardklep zal werken zoals ontworpen, met het boostniveau dat nodig is voor 450 pk, kon de standaardklep niet het benodigde luchtvolume verplaatsen, dus de ECU zag een te grote positieve boost in de MAP-metingen tussen versnellingswisselingen en uitgaande van de voorraadklep werkte niet correct.
We hebben dit probleem nauwkeurig bekeken en vastgesteld dat er geen echte oplossing voor zou zijn, aangezien de grootte van het gat voor de klep is te klein in de standaard elleboog. We besloten dat we onze eigen elleboog opnieuw zouden ontwerpen en produceren, waardoor een veel grotere DV-poort mogelijk zou worden, waardoor een grotere klep zou kunnen worden gemonteerd om hiervan te profiteren. We hebben ook de interne doorstroming van de elleboog verbeterd en de restrictie in de klep verwijderd. Het elleboogontwerp is door Audi gewijzigd om plaats te bieden aan een ander gasklephuis, dus ons ontwerp is ook veranderd.
*Let op: dit past NIET in 2019 motor DNWA
Technische specificaties
Merk | Forge |
---|---|
Kleur | Zwart |